ATB-VERENIGING-OLDEBROEK

Run Bike Run – 9 november 2024

OLDEBROEK/’t LOO –  Op zaterdag 9 november 2024 organiseert de ATB-vereniging Oldebroek een Run-bike-run wedstrijd op en nabij het terrein van de vereniging. Voor deze RBR is Frix fysio uit Elburg als sponsor gevonden en zal de wedstrijd de naam dragen “Frix fysio RBR Oldebroek”. In Oldebroek zullen ook jeugdcategorieën kunnen deelnemen! Uiteraard wil de ATB-vereniging Frix fysio hartelijk bedanken voor de sponsoring.

Deze wedstrijd op zaterdag 9 november 2024 maakt onderdeel uit van de Hydro Run Bike Run competitie en is de tweede wedstrijd van vijf. De andere wedstrijden zullen plaatsvinden in Harderwijk 12 oktober 2024, Nijkerk 8 februari 2025, Zeewolde 9 maart 2025 en Nunspeet 3 mei 2024.

Tijdens de RBR zullen de deelnemers een uitdagend parcours voor de kiezen krijgen voordat de finish gepasseerd zal worden. Op het terrein van de ATB-vereniging is een loopparcours uitgezet van 1 km. lengte en een fietsparcours van 3 km. De wedstrijd bestaat uit 4 ronden lopen, 4 ronden fietsen en 3 ronden lopen. Het is mogelijk om de wedstrijd solo mee te doen maar ook als duo.

Wedstrijdlocatie:
ATB-vereniging Oldebroek, Sportlaan 1, ’t Loo Oldebroek

Wedstrijdafstanden:
Lopen 4 km.
Fietsen 12 km.
Lopen 3 km.
Starttijden:
Heren 12:00 uur.
Dames en duo: 14:00 uur.

Deelname voor de RBR is mogelijk voor dames en heren vanaf 16 jaar. Inschrijven mogelijk tot 5 november via www.Inschrijven.nl Op de dag zelf kan nog worden ingeschreven tot 30 minuten voor aanvang wedstrijd. Let op: Hiervoor worden extra kosten berekend.

Meer info: https://www.veluwserunbikerun.nl/oldebroek/

Zaterdag 9 november in Oldebroek Frix fysio jeugd Run Bike Run

Op zaterdag 9 november organiseert de ATB-vereniging Oldebroek een Run-bike-run wedstrijd voor de jeugd op en nabij het terrein van de vereniging genaamd “Frix fysio jeugd RBR Oldebroek”. Op het terrein van de ATB-vereniging is een loopparcours uitgezet van 500m. lengte en een fietsparcours van 2 km. Parcours is voor een groot deel gelijk aan het parcours van de middag maar minder zwaar.

De wedstrijd bestaat uit 2 ronden lopen, 3 ronden fietsen en 1 ronde lopen. Het is mogelijk om de wedstrijd solo mee te doen maar ook als duo. Wedstrijdlocatie: ATB-vereniging Oldebroek, Sportlaan 1, ’t Loo Oldebroek

Wedstrijdafstanden:
Lopen 1 km.
Fietsen 6 km.
Lopen 500 m.
Starttijd: 10:00 uur.

Deelname voor de jeugd RBR is mogelijk voor jongens en meisjes van 12 t/m 15 jaar. Inschrijven mogelijk tot 5 november via www.Inschrijven.nl Op de dag zelf kan nog worden ingeschreven tot 30 minuten voor aanvang wedstrijd.
Meer info: https://www.veluwserunbikerun.nl/oldebroek/jeugd

Verder Bericht