ATB-VERENIGING-OLDEBROEK

CLUBKLEDING ATB VERENIGING OLDEBROEK

De ATB vereniging Oldebroek heeft een eigen clubkledinglijn. We kunnen dit doen dankzij de steun van onze clubkledingsponsoren. Alles wat wij in onze vereniging doen, wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren. ATB Vereniging Oldebroek stelt het zeer op prijs als je de clubkleding bij je ATB-activiteiten draagt. Goed voor de attentiewaarde van de sponsoren. Goed voor attentiewaarde en saamhorigheidsgevoel van de verenigingsleden.

Wil je ook graag een set van deze mooie kleding? Dat kan, we bestellen een paar keer per jaar een aantal sets tegelijk. Dit wordt aangekondigd op deze site of je wordt via een mailbericht op de hoogte gesteld.

Als je een bestelling wilt plaatsen werkt dat als volgt:

1. Je ontvangt een persoonlijk mailbericht als de bestelperiode ‘open’ gaat.
  2. Registreer je op de website van Maxi Promo in Nunspeet. Heb je al een account dan kun je daarmee gelijk inloggen.
  3. Vul bij de registratie het clubnummer in wat je via de mail ontvangen hebt.
     Let op: als je de registratie zonder het clubnummer afrond kom je niet bij de bestelpagina van de ATB-vereniging-Oldebroek
  4. Kies de kleding die je wil aanschaffen in je bestelmandje en reken af.

Wil je vooraf passen voor het bepalen van de juiste maat, of kom je er niet uit via de webshop, dan kun je altijd telefonisch contact opnemen met Maxipromo via tel. nr. 0341-258410.

Verder Bericht

Vorige Bericht