ATB-VERENIGING-OLDEBROEK

02-07-2024 – Multifence MTB Streetrace 2024

Winst voor Jeroen van Eck

OLDEBROEK  – De Multifence MTB Streetrace Oldebroek kende een schitterende finale bij de mannen 19+. Er werd snoeihard gereden, de broers van de Kruisweg Dennis en Raymond meden de strijd niet. Mede door het rijden van Raymond ontstond er een kopgroep van vijf met Jeroen van Eck uit Malden en Yaël Plas uit Apeldoorn, Dennis van de Kruisweg uit ’t Loo en Dylan Schra uit Staphorst. Halverwege de wedstrijd brak de kopgroep. En gingen drie coureurs er van door, Jeroen van Eck, Yaël Plas en Raymond van de Kruisweg. Op de finish was Jeroen van Eck de snelste, Yaël Plas tweede en Raymond van de Kruisweg derde. Dennis van de Kruisweg finishte op vier en Dylan Schra op vijf. Organisator en deelnemer Derk Jan van Putten uit ’t Harde werd achtste.

In de funklasse bij de mannen ging de winst naar Ferdinand Tuin uit Staphorst, Sander Snelderwaard uit Hierden tweede en Jonathan van Boven derde.  Deze wedstrijden zijn etappes in de MTB Competitie Noord-Oost Nederland.

Bij de mannen 15 – 18 jaar was de winst voor Willem Jan Belt uit Dalen, Ramon Koster uit Ruinen werd tweede en derde plaats was voor Ivar Hengeveld. Zie voor alle uitslagen van de wedstrijd in Oldebroek:

Verder Bericht

Vorige Bericht